Saturday 29 November 2014

GLA Complex


GLA Complex Shaklee menggabungkan khasiat minyak borej, yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linoleik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.
Ia mencergaskan tubuh dan membantu anda berasa lebih selesa semasa haid: Asid gamma linolenik telah lama digunakan secara tradisional untuk melegakan kesakitan semasa haid, sakit kepala, menormalkan semula kitaran haid dan melegakan simptom-simptom menopaus.

Tahukah anda?
GLA adalah asid lemak omega-6 yang pertama kali diasingkan dari minyak benih Evening Primerose untuk dijadikan supplemen yang dinamakan Evening Primrose Oil (EPO.)
Akan tetapi,kandungan GLA dalam minyak benih borage (borage seed oil) adalah 2 kali ganda dari EPO.
Borage juga 3x lebih dari segi bioavailabiliti dan 3x lebih berkesan berbanding EPO.
Sudah tentu Shaklee akan memilih yang terbaik untuk para penggunanya yang tentunya mengharapkan yang terbaik dari produk Shaklee.
Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA iaitu sumber terbaik Omega-6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflawer dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh ShakleeGuard, anti-oksidan semulajadi yang dipatenkan. Bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu.
**Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

Perunding Shaklee Anda [ID:867123] | 013-2887852

No comments:

Post a Comment

Popular Posts